T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
SİİRT BELEDİYESİ BAŞKANLIĞI
İMAR VE ŞEHİRCİLİK MÜDÜRLÜĞÜ
HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
SIRA NO |
HİZMET ADI |
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) |
1 |
İMAR PLANI VE DEĞİŞİKLİK İŞLEMİ |
1.Plan müellifi kaydı 2.Başvuru dilekçesi 3.Tapu fotokopileri 4.Tapu Tescil Belgeleri 5.Vekaletname 6.Açıklama raporu 7.İmar planı veya değişikliği |
1-6 Ay |
2 |
ÇAP(İMAR 8 DURUMU) VERİLMESİ |
1. Başvuru dilekçesi 2. Aplikasyon tutanağı aslı 3. Tapu fotokopisi 4. Harç makbuzu fotokopisi |
3 Gün |
3 |
BİRLEŞTİRME (TEVHİT) |
.Kadastro Müdürlüğünce üst yazıya bağlanmış 1 takım birleştirme dosyası ( 3 adet tescil bildirimi) 2.Tapu fotokopisi |
2 Hafta |
4 |
AYIRMA (İFRAZ) |
1 .Serbest mühendislerce düzenlenmiş ve uygunluğu kadastro müdürlüğünce kontrol edilerek onaylanmış ve bir üst yazıya bağlanmış 1 (bir) takım dosya içinde değişiklik beyannamesi ve eki belgeler 2.Ayrılması istenen taşınmaz malın sahibinin dilekçesi veya yetkili temsilcilerin (vekil, veli, vasi, kayyım, yasal danışman) vekaletnamesi.2)Tüzel kişiler için yetki belgesi 3)Gerçek kişiler için T.C. kimlik no |
2 Hafta |
5 |
ARSA SATIŞI |
2886 Sayılı Devlet İhale Kanununa göre istenen belgeler |
2886 Sayılı Devlet İhale Kanununda belirtilen süre |
SIRA NO |
HİZMET ADI |
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) |
6 |
KAMULAŞTIRMA |
1-Dilekçe 2-İmar durum Belgesi 3-1/1000 Ölçekli Kroki 4-Tapu Fotokopisi |
1-3 Ay |
7 |
YOL KOTU VERİLMESİ |
1-Dilekçe 2-Tapu Fotokopisi 3-İmar Çapı Fotokopisi 4-Aplikasyon Krokisi 5-1/200 Ölçekli Vaziyet Planı 6-1/200 Ölçekli Plankote |
4-7 Gün |
8 |
TEMEL VİZE VERİLMESİ |
1-Temel Vizesi Tutanağı 3 Adet 2-Aplikasyon Krokisi 3-İmar Çapı Fotokopisi 4-Yol Kotu Tutanağı 5-Vaziyet Planı 6-Ruhsat Fotokopisi 7-Mimari Proje |
4-7 Gün |
9 |
YAPI YERİ GÖSTERİMİ |
1-Ruhsat Fotokopisi 2-Aplikasyon Fotokopisi 3-İmar Çapı Fotokopisi 4-Bina Vaziyet Planı(Koordinatlı) 5-Mimari Proje |
1-3 Gün |
10 |
MİMARİ PROJE ONAYI |
1-Dilekçe 2-Yol kotu 3-İmar Çapı Fotokopisi 4-Aplikasyon Krokisi |
2886 Sayılı Devlet İhale Kanununda belirtilen süre |
SIRA NO |
HİZMET ADI |
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) |
11 |
BETONARME PRÖJE VE STATİK KONTROL |
1-4 Takım Betonarme Proje 2-2 Takım Statik Hesap 3-1 Takım Onaylı Mimari 4-1 Takım Zemin Etüt Raporu 5-1 Adet Proje cd si 6-Altyapı Bedeli 7-Ruhsat Harcı Not: İlave tadilat ve mevcut yapılardan performans analizi talep edilmektedir. |
1-15 Gün |
12 |
KAÇAK YAPILARIN KONTROLÜ |
1.Dilekçe 2. Tapu Fotokopisi 3. İmar Çapı 4-İnşaat Ruhsatı |
1-15 Gün |
13 |
JEOLOJİK VE JEOTEKNİK ETÜD RAPORU KONTROLÜ |
2 Takım zemin etüt raporu |
1-5 Gün |
14 |
YAPI KULLANMA İZİN BELGESİ VERİLMESİ |
1.Dilekçe 2.Yapı Ruhsatı Fotokopisi 3.Temel Vizesi Yazısı Fotokopisi 4.Demir Vize Formu/ İş Bitirme Tutanağı 5. S. S .K. İlişki Kesme Belgesi 6.ASKİ Kanal Vizesi 7. Vergi Dairesi İlişki Kesme Belgesi 8.Sivil Savunma Uzm. Sığ. Uygunluk Belgesi (800 m2'den büyükse) 9.Binanın Ön ve Yan Cephe Fotoğrafı(2'şer adet 13x18 cm.) |
4-7 Gün |
15 |
GELİR TAHSİLİ İŞLEMLERİ (2464 SAYILI KANUN) |
1-İhbarname 2-Kontrat veya sözleşme |
Yasal süresi içerisinde |
16 |
YAPI RUHSATI VERİLMESİ |
1.Dilekçe 2.Tapu tescil belgesi 3.Aplikasyon krokisi 4.İmar çapı, yol kotu tutanağı 5.M2 cetveli (3 adet) 6.5 takım mimari proje 7.4 takım betonarme proje, 2 takım statik hesap 8.Tesisat projeleri : a.Sıhhi tesisat ve kalorifer projeleri (3 'er takım) b.Onaylı elektrik tesisatı projesi c.Onaylı iletişim tesisatı projesi 9.Zemin etüdü raporu (2 adet) 10. Müteahhit ile ilgili belgeler : Ticaret odası kaydı, vergi levhası, sözleşme 11.Mal sahibi müteahhit ise noterden taahhütname (200 m2' den küçükse) 12.Ruhsat harçları, hiz. ücretleri, stabilize yol kat. payı ve toprak dök.makbuzu 13.Altyapı ilişiksizlik belgesi ( 12 m. ve üzeri yollar için)16. Mevcut yapı ise 14.ASKİ kanal katılım bedelrmakbuzu 15.Noter onaylı bağımsız bölüm liste beyanı (Çok katlı ise) 16.Mevcut yapı ise encümen cezasının yatırıldığı makbuz Yapı Denetim Evrakları (Bodrum, balkon ve teraslar hariç 200 m2 ' den büyük binalar için) 17. Yapı denetim kuruluşunun noter tasdikli izin belgesi 18.Yapı denetim kuruluşu taahhütnamesi 19. Yapı denetim hizmet sözleşmesi 20.Yapıya ilişkin bilgi formu 21. Hizmet bedelinin 1. taksidinin yatırıldığına dair makbuz Yapı denetçisi inşaat mühendisi ve yardımcı kontrol elemanlarından ikametgah belgesi 5205 sayılı Yapı Den. Hak. Kanunda Değ. Yapılması Hak. Kanuna göre; 22.Tek parselde bodrum katı dışında en çok iki katlı ve inşaat alanı (balkon ve teraslar hariç) toplam 200 m2 'yi geçmeyen müstakil yapılar 4 708 sayılı Yapı Denetimi Hakkında Kanundan muaftır. 23. Bu tür yapılar için ruhsat aşamasında fenni mesulden TUS belgesi, noterden taahhütname, diğer proje müelliflerinden taahhütname istenir. |
1 Hafta |
17 |
HAKEDİŞ DOSYASINA İLİŞKİN İŞLEMLER |
1.Hakediş raporu 2.Personel bildirgesi 3.Y.i.b.f. Fotokopisi 4.Yapı denetim sözleşmesi fotokopisi 5.Banka dekontu 6.Fatura(hakediş ödenirken belediyeden kesilecek) 7.Yapı ruhsatı foto kop isi 8.Temel vizesi fotokopisi 9.İmza sirküleri 10.Türkiye ticaret sicili gazetesi(şirket adı ve adresi) 11.Kalıp ve demir imalatı kontrol tutanağı 12.Beton döküm tutanağı 13 .Laboratuvar izin belgesi 14.Beton basınç dayanımı deneyi numune alma tutanağı 15.Beton basınç dayanımı raporu(7 günlük ve 28 günlük) 16.Beton çelik çubuklarından numune alma tutanağı 17 .Beton çelik çubuklan çekme deneyi raporu 18. Çatı tamamlama tutanağı 19 .Mimari imalatları tamamlama tutanağı 20.Elektrik imalatı kontrol tutanağı 21 .Kalorifer tesisatı imalat tamamlama tutanağı( 4a grubu için) 22.Sıhhi, pis su ve yangın tesisat imalatı ve test tutanağı 23.Yapıdaki ısı yalıtım uygulaması tespit tutanağı 24.Kullanılan malzemelere ait fatura 25.Kullanılan malzemelere ait t.s.e. Belgesi (yukarıdaki belirtilen evrakların her birinden 3 (üç) adet gerekmektedir) |
1 Hafta |
Başvuru esnasında belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine ya da
ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri : Siirt Belediye Başkanlığı İkinci Müracaat Yeri : Siirt Belediye Başkanlığı
İsim : Cengiz YILMAZ İsim : Mehmet KAYSİ
Ünvan : Müdür V. Ünvan : Başkan Yardımcısı
Adres : Doğan Mahallesi Mithat Öktüren Caddesi No:2 Siirt Adres : Doğan Mahallesi Mithat Öktüren Caddesi No:2 Siirt
Tel : 444 56 25 (2050) Tel : 0484-223 22 60 (5601)
Faks : 0484-223 92 25 Faks : 0484-223 92 25
e-Posta : : [email protected] e – Posta : : [email protected]
ADRES: Mithat Öktüren Caddesi No:2 56100 SİİRT
TELEFON: 444 56 25 // (484) 223 22 66
FAKS: (484) 223 92 25
E-Posta: [email protected]
© 2024 - Siirt Belediyesi - Bilgi İşlem Müdürlüğü
ADRES: Mithat Öktüren Caddesi No:2 56100 SİİRT TELEFON: 444 56 25 // (484) 223 22 66 FAKS: (484) 223 92 25 E-Posta: [email protected]
© 2024 - Siirt Belediyesi - Bilgi İşlem Müdürlüğü